Pablo
De google agenda in ons project https://kerk-in-gistel-eernegem-oudenburg staat in een iframe met de code vanuit google.
Ik op de verschillende breakpoints default, 768, 480, 360 wordt de agenda in een iframe juist geplaatst binnen het breakpoint.
Echter als ik na het publiceren dit bekijk op de smartphone en de tablet verticaal en horizontaal dan is de agenda veel breder met andere woorden deze komt buiten de grenzen van het breakpoint.
Hoe krijg ik dit binnen de grens.
Ik heb het uitgeklede project met alleen de indexpagina en de masterpagina en de agenda gestuurd naar info@pablosolutions.com
Google agenda in iframe
Re: Google agenda in iframe
De HTML code die je hebt toegevoegd heeft gefixeerde afmetingen dus daarom past het inline frame zich niet aan.
je kunt proberern door dit te wijzgen in
Ook denk ik dat je 'gebruik div' uit moet zetten. Aangezien het iframe zelf al de afmetingen bepaalt.
Merk op dat ik geen ondersteuning kan geven op zelf toegevoegde HTML, omdat het ook voor mij pover het algemeen veel tijd kost om uit te zoeken hoe de code precies werkt.
Code: Select all
width="900" height="600"
Code: Select all
width="100%" height="600"
Merk op dat ik geen ondersteuning kan geven op zelf toegevoegde HTML, omdat het ook voor mij pover het algemeen veel tijd kost om uit te zoeken hoe de code precies werkt.
Re: Google agenda in iframe
Dank u wel Pablo voor de snelle oplossing !!