Ik gebruik een Photo Grid in een Layout Grid. Ik gebruik daarbij een Easy Breakpoint, waarbij ik het aantal kolommen wijzig.
Het werkt op zich prima als ik de pagina publiceer. Het aantal kolommen wijzigt correct op het ingestelde breakpoint.
Echter: als ik in Wysiwyg Web Builder de pagina in de "Mobiel weergave" bekijk dan is bij het aanpassen van de pagina-breedte de wijziging in het aantal kolommen niet zichtbaar.
Doe ik iets fout of is dit een bug.
Overigens is het easy breakpoint effect bij de fotogalerij in de "Mobiel weergave" wel goed zichtbaar
Easy Breakpoint in Photo Grid
- Pablo
Re: Easy Breakpoint in Photo Grid
Voor mij lijkt dit gewoon te werken. Maar misschien bedoel iets anders dan dat ik denk.
Heb je een demo project?
Heb je een demo project?
-
Psie
-

Hier is de link naar een demo project.
Het betreft een probleem dat alleen optreedt binnen Wysiwyg Webbuilder (Mobiel weergave).
Als de pagina gepubliceerd wordt, dan werkt e.e.a. prima.
De laatste versie van WWB is geïnstalleerd (21.0.7)
Demo-project:
Het betreft een probleem dat alleen optreedt binnen Wysiwyg Webbuilder (Mobiel weergave).
Als de pagina gepubliceerd wordt, dan werkt e.e.a. prima.
De laatste versie van WWB is geïnstalleerd (21.0.7)
Demo-project:
Last edited by Psie on Tue Jun 09, 2026 7:33 pm, edited 1 time in total.
- Pablo
Oké, ik zie nu dat je het Photo Grid bedoelt; ik dacht dat je de Photo Gallery bedoelde.
De optie ‘Columns’ is per ongeluk actief in het Photo Grid. In tegenstelling tot de Photo Gallery werkt een Photo Grid niet met kolommen, maar met layouttemplates.
Omdat je in dit geval een eenvoudige layout hebt geselecteerd, gaat het toevallig goed wanneer je de pagina in preview bekijkt. In de meeste andere gevallen heeft deze optie echter geen nut.
Ik zal daarom in de volgende update de optie ‘Columns’ uitschakelen voor het Photo Grid, om verwarring te voorkomen.
De optie ‘Columns’ is per ongeluk actief in het Photo Grid. In tegenstelling tot de Photo Gallery werkt een Photo Grid niet met kolommen, maar met layouttemplates.
Omdat je in dit geval een eenvoudige layout hebt geselecteerd, gaat het toevallig goed wanneer je de pagina in preview bekijkt. In de meeste andere gevallen heeft deze optie echter geen nut.
Ik zal daarom in de volgende update de optie ‘Columns’ uitschakelen voor het Photo Grid, om verwarring te voorkomen.
-
Psie
-

Oké Pablo,
Dankjewel voor je snelle reactie
Dankjewel voor je snelle reactie