Nieuwe laptop

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
weggum

Nieuwe laptop

Post by weggum »

Heb op mijn nieuwe laptop WYSIWYG geinstalleerd, maar ik denk dat ik een fout gemaakt heb bij het invullen van mijn registratie gegevens, misschien nullen en letter O door elkaar gehaald. Hoe kan ik het opnieuw proberen? Groeten, Willem
Pablo

Re: Nieuwe laptop

Post by Pablo »

Als je het verkeerd invult, wordt het nummer niet geaccepteerd en krijg je automatisch de mogelijkheid om het opnieuw te proberen.
marenko

afbeelding op pagina plaatsen

Post by marenko »

Pablo

Ik probeer een afbeelding te plaatsen in een layout grid. Ik sleep de afbeelding naar de layout en wanneer ik het afbeeldingsvenster aanklik opent de verkenner waar de afbeelding kan gekozen worden. Echter vershijnt in het venster "bijna klaar" maar dat blijft staan. als u het venster wilt afsluiten komt er wysiwygwebbuilder reageert niet en kunt u kiezen uit programma sluiten of wachten tot het programma reageert.

Ik heb wwb al her geinstalleerd, de computer opnieuw opgestart. Is dit fenomeen bij u bekend? of is er een andere reden die u mogelijks ziet?
Pablo

Post by Pablo »

Dit is geen bekend probleem.
Het venster om een afbeelding te zien is ook standaard Windows functionaliteit, dus herinstalleren van de software heeft hierop geen invloed.
Maar misschien worden de toegang tot bestanden geblokkeerd door een firewall of virusscanner?
marenko

Post by marenko »

pablo

Dank voor de tip! Ik zoek het verder uit.
marenko

Post by marenko »

Pablo

Ik heb wwb20 volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
als ik op een pagina een afbeelding plaats dan opent de map afbeeldingen in de verkenner wel, en kan ik afbeeldingen plaatsen op de pagina.
echter als ik naar de map downloads ga en daar een afbeelding wens te plaatsen dan loopt wwb vast en blijft in de verkenner staan "bijna klaar"
Maar dat blijft duren ik ben dan genoodzaakt om wwb te sluiten en wwb loopt vast.
Virusscanner al uitgeschakeld ook en blijft hetzelfde probleem.
Pablo

Post by Pablo »

Ik denk niet dat dit direct iets met WWB te maken heeft.
Heb je ook de anti ransomware instellingen van Windows gecontrleerd?
marenko

Post by marenko »

Pablo

Dank u om het helpen uitzoeken van het probleem.

Ik gebruik reeds jaren HomeSophos als beveiliging met grote tevredenheid en heb de exploits uitgeschakeld en ook ransomware instelling uitgeschakeld, laptop volledig heropgestart. Het probleem bleef zich voordoen. Ik heb dan alles terug ingeschakeld en ook windows gecontroleerd.
Ik heb ook WWB20.4 verwijderd opnieuw opgestart en WWB20.4 opnieuw geinstalleerd. Probleem deed zich opnieuw voor.

Vervolgens heb Ik een licentie van Revo uninstaller pro aangeschaft en WWB20.4 volledig verwijderd en ook alle overgebleven resten. De computer opnieuw opgestart en WWB20.4 opnieuw geinstalleerd. Nu opent opnieuw de verkenner op een normale manier en kan ik afbeeldingen plaatsen.
Dus probleem blijkbaar opgelost.

Met vriendelijke groet,
Post Reply