Pablo,
Ik had wat dingen zitten proberen in mijn website en ze uiteindelijk ook weer verwijderd.
Maar nu merk ik bij het uploaden dat er nog steeds een filmpje wordt gestuurd die echt niet meer op de pagina staat. Nergens te bekennen in de Object manager.
Ook de oude achtergrond die ooit ingesteld was bij de pagina, blijft in de Asset Manager staan met een foutmelding dat deze niet gevonden kan worden. Dat klopt, want die bestaat niet meer en alle achtergronden worden vanuit de masterpagina ingesteld.
Ik kan dat filmpje echt nergens meer vinden op mijn pagina's. Hoe kan ik dit weer oplossen?
Groet,
Nanno
Asset manager...
Re: Asset manager...
Misschien staan de bestanden nog in de temporary files?
Nee, in temp map staan precies die bestanden die hij in mijn project ook gebruikt. Niets meer en niets minder.
Ook als ik het project opsla als in een andere map, blijft hij deze gegevens ergens opslaan in het WBS bestand.
Beetje vreemd. En vanuit de Asset manager kan ik ook niks verwijderen, enkel updaten.
Ook als ik het project opsla als in een andere map, blijft hij deze gegevens ergens opslaan in het WBS bestand.
Beetje vreemd. En vanuit de Asset manager kan ik ook niks verwijderen, enkel updaten.
Dan denk ik toch dat er ergens een referentie naar de bestand staat.
Om je hierbij te kunnen helpen heb ik het project bestand nodig.
Om je hierbij te kunnen helpen heb ik het project bestand nodig.
Probleem filmpje inmiddels gevonden... stond pardoes als pagina achtergrond ingesteld waar hij helemaal niks mee kon.
Voor de andere pagina achtergronden blijft het mij een raadsel waarom dat in de Asset Manager blijft staan.
Voor de andere pagina achtergronden blijft het mij een raadsel waarom dat in de Asset Manager blijft staan.