webbuilder 16 crashes

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
tubby3
 
 
Posts: 26
Joined: Sat Jan 03, 2015 12:46 am

webbuilder 16 crashes

Post by tubby3 »

Ik installeer na een tijdje geleden webbuilder 16 weer op mijn pc, na een poosje het programma niet meer te gebruikt te hebben.
Maar na het openen van mijn project krijg ik een melding dat ik een extension mis.
Nu download hij netjes de extension maar kan daarna nog niet mijn project openen.
Heb zelf ook al de extension gedownload en in de system map plakt, maar na dat ik dat gedaan hebt kan ik nog mijn project niet openen.
Zodra ik de melding wil negeren door op ja te drukken crasht het programma.
User avatar
jerryco
 
 
Posts: 830
Joined: Fri Mar 27, 2009 2:42 pm
Location: Purmerend, Holland

Re: webbuilder 16 crashes

Post by jerryco »

Kan je het programma zelf wel openen als je geen project opent? Heb je het geactiveerd als die optie nog zichtbaar is?
// Love is the acceptance of nothing / Account age is no guarantee of efficiency ;-) ->

Above, Beyond, and @wwonderfull! <- Genuinely helps you with a powered up site that counts! Four Times Excellence!
User avatar
Pablo
 
Posts: 21711
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Re: webbuilder 16 crashes

Post by Pablo »

Waarschijnlijk is er een probleem met de installatie van de extensie. Bijvoorbeeld, misschien heb je ooit (per ongeluk) de naam gewijzigd, waardoor de software de extensie niet kan vinden.
Of misschien had je eerder de 32bit versie en nu de 64bit versie?
Om je hiebij te kunnen helpen heb ik je project (wbs) nodig.
tubby3
 
 
Posts: 26
Joined: Sat Jan 03, 2015 12:46 am

Re: webbuilder 16 crashes

Post by tubby3 »

Bedankt voor jullie reacties en voor het mee denken.

Ik kan inderdaad het programma gewoon openen zonder een project.

Ik heb ooit de hele map extensies gekopieerd en ergens anders opgeslagen, maar nu dat je over de bit versie hebt denk ik dat inderdaad het probleem is.
Morgen maar even gelijk uitproberen.
Post Reply