Pablo
Ik ben bezig nieuwe mogelijkheden aan het verkennen en gebruik de template wizzywizard.wbs als voorbeeld.
Bij de vijfde layoutgrid (MAGICAL GALLERY) is de verdeling 2x 1x 2x 1x 2x 2x 2x
dus zeven verdelingen
er staan 4 afbeeldingen daarin.
Kunt u mij dat even verklaren hoe dit werkt want ik begrijp de indeling niet?
Welk verschil is er tussen een layout grid dan 3x3x3x3x
ook voor 4 foto's
dank
template wizzywizard.wbs
Re: template wizzywizard.wbs
De '1' kolommen hebben een vaste breedte van 20 pixels. Hierdoor kun je 4 gelijke 'gutters' maken, zonder padding te gebruiken.
Pablo
Eigenlijk is dit dan een flex grid als ik het goed voor heb. Alleen nog waarom slechts twee kolommen 1 doorzien ik nog niet. Kan ik daar over iets vinden in de help functie?
Sorry voor de misschien domme vraag.
Eigenlijk is dit dan een flex grid als ik het goed voor heb. Alleen nog waarom slechts twee kolommen 1 doorzien ik nog niet. Kan ik daar over iets vinden in de help functie?
Sorry voor de misschien domme vraag.
Dit was gewoon zomaar een idee wat ik had tijdens het ontwerpen van de template...
Normaal gebruik je 'fixed width' kolommen on één kolom een vaste waarde te geven.
Normaal gebruik je 'fixed width' kolommen on één kolom een vaste waarde te geven.
Pablo
Toch heb ik weer bijgeleerd als amateur. prettig om toch te mogen gebruikmaken van uw veelzijdige kennis, waarvoor dank.
Toch heb ik weer bijgeleerd als amateur. prettig om toch te mogen gebruikmaken van uw veelzijdige kennis, waarvoor dank.