Hoe deel ik mijn project om hulp te krijgen?

Veel gestelde vragen (en antwoorden) over WYSIWYG Web Builder.
Locked
User avatar
Pablo
 
Posts: 21508
Joined: Sun Mar 28, 2004 12:00 pm
Location: Europe
Contact:

Hoe deel ik mijn project om hulp te krijgen?

Post by Pablo »

WYSIWYG Web Builder heeft duizenden opties en miljoenen mogelijke combinaties. Het is niet mogelijk om te weten wat er mis is op basis van alleen de gepubliceerde HTML.
Dus als je een probleem tegenkomt tijdens het maken van je website en je hebt onze hulp nodig, dan vragen we meestal om je projectbestand (wbs) zodat we kunnen zien wat je hebt gedaan.

Hoe deel je een project?
- sla het project op onder een andere naam (via Bestand -> Opslaan als), zodat u geen wijzigingen hoeft aan te brengen in het oorspronkelijke project.
- verwijder alle inhoud uit het project die niet relevant is voor je vraag . Dit betekent het verwijderen van alle pagina's die niet relevant zijn voor het probleem, zodat we niet lang hoeven te zoeken waar we moeten zoeken.
- verwijder alle extensies en aangepaste HTML en scripts van derden .
- of maak gewoon een nieuw project aan om het probleem te dupliceren.
- zorg ervoor dat je ook de afbeelding(en) bijvoegt als deze in het (demo)project worden gebruikt.

Upload vervolgens het project (.wbs) naar je website of een andere openbare server en neem de link op in het forum bericht.

En geef een duidelijke beschrijving van de exacte stappen om het probleem te reproduceren.

Belangrijke opmerking: deel alsjeblieft NIET het volledige project, omdat het veel extra tijd kan kosten voordat we begrijpen hoe we je kunnen helpen.
Als het project extensies van derden bevat, kunnen we het project niet openen.
Locked