***OPGELOST*** probleem met redirect

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
hendrikjd
 
 
Posts: 18
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:57 am

***OPGELOST*** probleem met redirect

Post by hendrikjd »

Ik heb een stukje webspace bij KPN als onderdeel van een abonnement.
Daarmee kun je via FTP wat uploaden. Ik gebruik deze ruimte om een site even te testen.
Alleen nu wordt in Google nog steeds de content van die site geplaatst ipv de originele.
Omdat ik niet wil dat men op deze site terecht komt vanuit Google maar rechtstreeks wilde ik een redirect plaatsen zodat men direct op de juiste site terecht komt.
Ik heb de page Redirect extension geïnstalleerd.
Index.html is nu index.php en in de extension heb ik een regel opgenomen dat tussen 27 december 2020 en 27 januari 2024 moet worden doorgestapt naar de juiste website. Wanneer ik echter de testwebsite opvraag krijg ik als opmerking dat de website niet bestaat.
home.kpn.nl/ze7om5/index.php
Wat doe ik fout????
Overigens heb je normaal een dashboard om redirect in te stellen. Dat heb ik nu niet.
Het zoekresultaat bij Google verwijderen lukt me totaal niet. (Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen)
Last edited by hendrikjd on Sun Dec 27, 2020 11:14 pm, edited 1 time in total.
User avatar
basstuuk
 
 
Posts: 146
Joined: Fri Apr 03, 2009 10:55 am
Location: Zoetermeer
Contact:

Re: probleem met redirect

Post by basstuuk »

KPN ondersteund geen php :x :(
In pagina eigenschappen kan je redirect aanmaken.
En via google iets verwijderen is een gebed zonder end.
Waarom maak je geen subdir waar je kan testen.
Of anders een goede provider nemen 1eurohosting heeft een dashboard met alle opties.

Groet Bas
hendrikjd
 
 
Posts: 18
Joined: Sat Sep 08, 2007 11:57 am

Re: probleem met redirect

Post by hendrikjd »

Hoi Bas,
super bedankt. Ik wist niet dat redirect via de pagina eigenschappen mogelijk was.
Ingebouwd in de index-pagina (inderdaad, alleen HTM of HTML) en nu wordt de juiste pagina getoond.
En ja, zolang je nog gratis webruimte hebt waar je verder toch niets mee doet is de KPN ruimte voldoende.
Daarom had ik ook nooit gedacht aan een subdir.
Nu de juiste website van belang is voor degene waarvoor ik hem heb gebouwd (en hij heel erg hangt aan bezoekers) kan ik nu geen gebruik meer maken van een subdir. Immers, het gaat om de ranking in Google. Voor wat het waard is dus.
Nogmaals dank.
Post Reply