Ik heb op de website www.kerk-in-gistel-eernegem.be een contactformulier geplaatst met daarop een recaptcha V2 (ik ben geen robot.
echter als ik de eigenschap wil opvragen door erop dubbel te klikken krijg ik eer boodschap "meeste downloads"
Dus ik kan het eigenschapvenster niet openen om de ingestelde gegevens te controleren!
Ter verduidelijking heb ik een figuur gezonden naar info@pablosoftwaresolutions.com
Dank
contactformulier Recaptcha V2
Re: contactformulier Recaptcha V2
Dit geeft aan dat er een conflict is met een andere extensie.
Merk op dat er geen support is op (gratis) extensies. Zie ook de license agreement van de extensie in de documentatie.
Merk op dat er geen support is op (gratis) extensies. Zie ook de license agreement van de extensie in de documentatie.
Is dit een conflict met een extentie binnen de website of in de toolbox van het programma?
Er is een conflict binnen de extensies.
Waarschijnlijk staat er een corrupte of verouderde extensie tussen.
Waarschijnlijk staat er een corrupte of verouderde extensie tussen.
U gaf aan "Zie ook de license agreement van de extensie in de documentatie"
Waar kan ik deze documentatie vinden.
Als ik een volledig nieuw project opstart kan ik dan wel de recaptcha toevoegen en aanpassen. De foutmelding komt dan niet voor.
Dus veronderstel ik dat de fout moet in mijn project voorkomen en niet in de toolbox met alle extenties,
Hopelijks moet ik mijn website niet opnieuw opbouwen.
Waar kan ik deze documentatie vinden.
Als ik een volledig nieuw project opstart kan ik dan wel de recaptcha toevoegen en aanpassen. De foutmelding komt dan niet voor.
Dus veronderstel ik dat de fout moet in mijn project voorkomen en niet in de toolbox met alle extenties,
Hopelijks moet ik mijn website niet opnieuw opbouwen.
Elke extensie heeft een PDF document.
Deze kun je inzien door naar de extensie map te gaan of door de 'Help' knop van de extensie eigenschappen te klikken.
Je hoeft het project niet opnieuw te maken, maar ik denk wel dat je alle geinstalleerde extensies langs moet gaan om te zien welk het conflict veroorzaakt.
Deze kun je inzien door naar de extensie map te gaan of door de 'Help' knop van de extensie eigenschappen te klikken.
Je hoeft het project niet opnieuw te maken, maar ik denk wel dat je alle geinstalleerde extensies langs moet gaan om te zien welk het conflict veroorzaakt.
Heb de foute extentie gevonden en werkt opnieuw goed
Hartelijk dank voor uw hulp in het opzoeken van de fout!
Hartelijk dank voor uw hulp in het opzoeken van de fout!