CMS hulp

Heb je tips, scripts of HTML code voorbeelden die je wilt delen met andere gebruikers? Je kunt ze hier plaatsen...
Deze sectie is niet bedoeld voor het stellen van vragen, alleen voor het delen van tips en scripts!
Forum rules
Heb je tips, scripts of HTML code voorbeelden die je wilt delen met andere gebruikers? Je kunt ze hier plaatsen...

Deze sectie is niet bedoeld voor het stellen van vragen, alleen voor het delen van tips en scripts!

CMS hulp

Postby Sjak » Sun May 10, 2009 3:39 pm

Voor de handigen onder ons iets leuks wat je kan gebruiken in WB6, ben al een paar dagen aan het testen op een interne server.
Het werkt prima tot nu toe.
Misschien ook wel iets voor de admin van WB6.
De link naar de site van deze CMS http://www.hidn.eu/nano/nanocms_v0.4_final.rar

Groetjes Sjak...
Last edited by Sjak on Sun Jan 10, 2010 10:25 pm, edited 1 time in total.
Sjak

Postby Eddy » Sun May 10, 2009 6:20 pm

Programma ken ik en werkt goed ,ik probeerde om WB pagina`s ermee aan te passen maar dat is zeer lastig.
Eddy

Postby Sjak » Sun May 10, 2009 8:55 pm

Eddy wrote:Programma ken ik en werkt goed ,ik probeerde om WB pagina`s ermee aan te passen maar dat is zeer lastig.

Daar gebruik ik het niet voor.
Heb namelijk een site ingebruik waar over de 150 TxT bestanden op staan, en als ik die met news writer moet aanpassen gaat mij dit veel tijd kosten ,moet namelijk bij elke file het passwoord weer invullen en dat hoeft met deze niet.
Dit programma herkent en schrijft ook txt files en dat was net wat ik zocht.

Trouwens er zitten ook plugins bij waarmee je ook wysiwyg mee kunt maken, maar dat heb ik ook nog niet geprobeerd.

Sjak...
Sjak

Postby Eddy » Sun May 10, 2009 9:39 pm

De plugin is zeer invoudig,je upload de files en in de admin vink je de wysiwyg editor aan,daarna werkt de editor op alle pagina`s.
Eddy

Postby henrib » Sun Jan 10, 2010 8:34 pm

Klinkt interessant, maar de link in het bericht van Sjak lijkt niet te kloppen. Google wijst me vooralsnog ook niet helemaal de weg naar dit cms-progje.
Weet iemand waar ik het kan vinden? Werkende voorbeelden zijn ook welkom.
henrib

Postby Sjak » Sun Jan 10, 2010 10:13 pm

ff googelen, het programma is over gegaan in andere handen.

Je vind het hier ook.

http://www.hidn.eu/nano/nanocms_v0.4_final.rar
Sjak

Return to WYSIWYG Web Builder Tips, scripts en handigheden