probleempje
probleempje
Goedemorgen, ik ben bezig met een nieuwe site maar nou loop ik tegen een probleem aan nl
Als ik op een pagina (bv. leden inlog) dan kan ik geen links of vakjes meer aanklikken, de muisaanwijzer veranderd ook niet, datzelfde ook bij bv het gastenboek ook daar kan ik niks meer aanklikken.
Wat kan hier de oorzaak van zijn.
Als ik op een pagina (bv. leden inlog) dan kan ik geen links of vakjes meer aanklikken, de muisaanwijzer veranderd ook niet, datzelfde ook bij bv het gastenboek ook daar kan ik niks meer aanklikken.
Wat kan hier de oorzaak van zijn.
Re: probleempje
De site heet www.fjbelettering.nl
Waar moet ik precies kijken om het probleem te zien?
ga maar naar de pagina gastenboek en probeer maar een berichtje achter te laten, je kan de link nl niet aanklikken.
Dit komt omdat de afbeelding 'Imageanikoor' er boven op staat, daardoor wordt de links geblokkeerd.
hoe kan ik dan dit veranderen zodat het effect nog wel blijft van de wegschuivende foto
Ik weet niet of dat mogelijk is. De foto schuift namelijk niet echt weg maar alleen het effect wordt toegepast.
Maar je zou kunnen proberen een timer te gebruiken die de afbeelding na x seconds (als de animatie is afgelopen) helemaal verbergt.
Maar je zou kunnen proberen een timer te gebruiken die de afbeelding na x seconds (als de animatie is afgelopen) helemaal verbergt.