project openen

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
marloes

project openen

Post by marloes » Tue Aug 07, 2018 8:48 am

Ik ben al een tijdje bezig met de basis van een nieuwe website voor mijn zus. Na gisteren de programma versie te hebben geüpdatet kan ik dit project echter niet meer openen. De foutmelding geeft aan dat het waarschijnlijk gemaakt is in een nieuwere versie van het programma. :roll: . Dat is natuurlijk niet zo. Hoe los ik dit op? Ik heb het bestand nog niet geëxporteerd en er zit best al veel tijd in! :( .
Last edited by marloes on Tue Aug 07, 2018 9:24 am, edited 1 time in total.
Groetjes,
Marloes

Pablo

Re: project openen

Post by Pablo » Tue Aug 07, 2018 9:09 am

Meestal betekent dit dat er extensies niet zijn geinstalleerd.
Zorg ervoor dat alle extensies die je hebt gebruikt in het project, zijn geinstalleerd.

marloes

Post by marloes » Tue Aug 07, 2018 9:28 am

Ja dat heb ik inderdaad vaker. Maar normaal opent ie het project dan wel. Alleen laadt ie die onderdelen dan niet. Die kan ik dan vervangen en dan is het opgelost. Alle plugins die ik had staan erop. Vanuit een backup.
Last edited by marloes on Tue Aug 07, 2018 12:09 pm, edited 1 time in total.
Groetjes,
Marloes

Pablo

Post by Pablo » Tue Aug 07, 2018 9:43 am

Het is onwaarschijnlijk dat het probleem door iets anders veroorzaakt wordt (dat heb ik nog nooit meegemaakt)
De enige manier waarop ik je hiermee kan helpen is als je het project bestand deelt, zodat ik kan zien welke extensies je hebt gebruikt.

marloes

Post by marloes » Sat Aug 11, 2018 9:40 am

Inmiddels gezocht naar plugins en gezien dat ze over drie mappen verspreid geraakt waren. Daar kijk ik nooit naar, maar met updaten gaat er toch wel eens iets mis dus. Ik heb ze allemaal in de goede map bij elkaar gezet. En inderdaad kan ik het bestand nu openen. Gelukkig maar. dank je wel! :D
Groetjes,
Marloes

Post Reply