Mijnhostingpartner.nl

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
hendrikjd

Mijnhostingpartner.nl

Post by hendrikjd » Sat Nov 11, 2017 7:00 pm

Nee, dit is geen reclameboodschap. Het is ook geen afkeuring van deze provider.
Ik ben alleen nieuwsgierig of er mensen zijn die als hostingprovider 'mijnhostingpartner.nl' hebben.
Ik heb problemen met het uploaden vanuit WYSIWYG naar deze provider. En gek genoeg lijkt er geen oplossing te zijn.
Ik heb de plugin voor de beveiligde upload aangeschaft.
Zowel Pablo als de helpdesk van mijnhostingpartner.nl (provider) hebben geen oplossing voor dit vervelende probleem.
Ik kan via een omweg de site (of delen ervan) uploaden via FileZilla. Maar ik wil dit via WYSIWYG doen. Gewoon omdat dit 10 keer sneller werkt en 100 keer makkelijker is.
In FileZille hoefde ik eenmalig aan te geven dat dit certificaat vertrouwd is. In de plug-in van WYSIWYG is geen optie hiervoor.

Daarom zou ik graag willen weten of er meer gebruikers van WYSIWYG zijn die bij dezelfde provider hun website hebben staan.
Mijn kennis schiet te kort bij datgene wat er loos kan zijn.
Op de website van de leverancier van de plug-in staat een verhandeling maar daar kom ik niet verder mee.
Zie: deze site (Technisch Engels is niet mijn sterkste vak)

Het kan toch niet zo zijn dat ik nou echt de enige ben die dit probleem heeft en dat er niets aan te doen is?

Pablo

Re: Mijnhostingpartner.nl

Post by Pablo » Sat Nov 11, 2017 10:07 pm

Er zijn geen andere gebruikers die dit probleem hebben gemeld.
Helaas heb ik geen invloed op de werking van de communicatie. Deze functioniliteit heb ik gelicenceerd van een andere bedrijf (vandaar dat het extra kost).
Het zelf implementeren hiervan zou jaren ontwikkeling kosten, dat is niet te doen voor maar een paar gebruikers.
Ik heb ook geen toegang tot de sourcecode dus ik kan het zelf niet oplosssen, zelfs als ik toegang had tot deze webhost.
Verder zijn er volgens mij ook geen goeie alternatieve, FieZilla is open source maar daarvan mag de source code niet in commerciele applicaties worden gebruikt (als dat überhauptal mogelijk zou zijn).

Post Reply