Versie 11 versus versie 12

Dit forum is bedoeld voor vragen met betrekking tot WYSIWYG Web Builder.
Post Reply
marenko

Versie 11 versus versie 12

Post by marenko » Wed Apr 05, 2017 4:37 pm

Geachte

Mijn project die met laatste versie van versie 11 gemaakt is na publicatie heel goed in versie 11. (gestuurd naar de support)

Ik heb versie 12 aangeschaft en dezelfde bladzijde "christelijke_meditatie" in versie 12 is slecht van layout dus loopt door elkaar!!
zo ook bij nog andere pagina's
Ik zie niet wat hier moet veranderen in de verschillende layout grids
kunt u mij helpen aub waar het fout gaat?

Ik heb beide projecten een met versie 11 en een met versie 12 doorgestuurd naar de support

dank

Pablo

Re: Versie 11 versus versie 12

Post by Pablo » Wed Apr 05, 2017 6:07 pm

Het probleem wordt veroorzaakt door het gebruik van 'indent' in de tekst. Dit maakt de tekst fixed (niet flexible).
In oudere versies werd dit genegeerd, maar omdat het grid nu ook flexbox ondersteund moet dit de tekst nu voldoen aan alle eisen om 'flexible' te zijn.

Dus de oplossing is om de tekst te selecteren en de indent te verwijder. Door bijvoorbeeld meerdere keren on de 'Decrease indent' te klikken.

Image

Merk op dat er meerdere teksten zijn waarbij indent is toegepast dus je moet alle tekst even nalopen.

marenko

Post by marenko » Wed Apr 05, 2017 6:11 pm

Dank u wel voor de toch niet zo gemakkelijk te vinden oplossing. Ik zou er nooit toe gekomen zijn.

Pablo

Post by Pablo » Wed Apr 05, 2017 6:18 pm

Het heeft mij ook heel veel tijd gekost om er achter te komen waarom het mis ging.

Post Reply